Celá kampaň před volbami do zastupitelstva města Uherské Hradiště vyšla místní Piráty na sumu 76 159 korun včetně DPH. Půjde pravděpodobně o jednu z nejnižších částek, které strany a hnutí v Uherském Hradišti do předvolební kampaně vložily. Část z této částky, konkrétně 14 824 korun, navíc posktytli dárci pro tisk a distribuci lokálních listů "UHlídáme". Přímo Piráti tak ze svého rozpočtu utratili pouhých 61 333 korun.
Mimo zmíněnou tiskovinu investovali Piráti z Uherského Hradiště nejvíce peněz do online reklamy na Facebooku, akce "Rodinné odpoledne" a nákupu materiálu pro stavbu strážní budky. Například do billboardů nebo jiné velkoplošné outdoorové reklamy nedali ani korunu a spoléhali se tradičně na kontaktní kampaň mezi lidmi a také na zapojení dobrovolníků při roznosu Pirátských listů a vyvěšování bannerů na plotech a balkonech. Nadále potvrzují svůj postoj, že do předvolebních kampaní není nutné vkládat milionové sumy.
Se zvědavostí se těšíme na finální přepočet ceny za jeden hlas a za obdržený mandát.